Program Pay Per Lead Malaysia Terbaik


Sedikit ringkasan buat anda yang tidak tahu berkenaan pay per lead ini. Ianya sebuah program contohnya anda perlu menjemput kepada prospek yang berminat untuk sesuatu perkara contohnya “baju raya” untuk subscribe email mereka di website tertentu untuk tidak terlepas promosi. Dan senarai email yang berjaya dibawa oleh anda ini kepada website “baju raya” tadi akan membayar anda sebanyak RM1 kepada anda sebagai contoh hasil dari setiap email yang berjaya anda bawa.
Dan pihak pemilik website “baju raya” ini akan mendapat banyak senarai email yang dibawa oleh anda. Dan senarai email ini tadi ibarat PELANGGAN buat mereka. Anda sebagai tukang promosi dapat duit dan mereka yang berniaga berbisnes mendapat pelanggan. Ianya sebuah program “win win” bagi peserta yang terlibat. Ok kita henti di sini.
Untuk maklumat anda, saya di sini mahu perkenalkan anda dengan pay per lead Malaysia yang membayar anda “lead” dengan nilai yang tinggi iaitu RM5 setiap pendaftaran baru. Jika anda menjemput seramai 10 orang mendaftar di sini iaitu InvolveAsia ini, maka anda akan mendapat duit sebanyak RM5 x 10 orang = RM50. Dan website InvolveAsia ini adalah sebuah website tempat dikumpulkan ke semua website online shopping yang popular di Malaysia seperti Lazada, Zalora, Rakutan, Tudung2U dan banyak lagi. Berminat? Jom daftar sekarang juga.

>>> Mulakan Langkah dengah daftar InvolveAsia Di Sini  <<<

 [ Click Here To Register ]

loading...